VŠTJ MEDICINA PRAHA
Login:    Heslo:      registrace
Praha, SalmovskáPraha, Gymnázium Na Vítězné plániCeské BudějovicePlzeňTachovRC Ostrov nad Ohří
čtvrtek, 27. července 2017, svátek má Věroslav

Rekondiční centrum České Budějovice – Aktivity

Aerobní místnost

Provoz aerobní místnosti
Den S instruktorem Provozní doba
Po 8.00–12.00 13.00–18.00 7.00–18.00
Út 11.00–18.00   11.00–18.00
St 8.00–12.00 13.00–18.00 7.00–18.00
Čt 11.00–18.00   11.00–18.00
8.00–15.00   7.00–16.00

Místnost pro aerobní pohybovou aktivitu je vybavena rotopedy, běžeckými, crossovými a veslařskými trenažéry. Po celou dobu cvičení je zde k dispozici instruktor, který vám vysvětlí obsluhu jednotlivých strojů, cvičení na nich a může vám změřit krevní tlak či u diabetiků změřit hodnotu glykémie.

Mimo hodiny uvedené v rozvrhu je aerobní místnost bez instruktora.

  • Kapacita: 5 osob/hod.
  • 1 lekce = 60 minut
  • Rezervace *

Kombinovaná místnost

Provoz kombinované místnosti
Den Čas
Po7.00–18.00
Út11.00–18.00
St7.00–18.00
Čt11.00–18.00
7.00–16.00

Místnost je určena pro kombinovaný trénink a skupinové lekce (fitbally, kruhový trénink, kondiční cvičení) je vybavena též aerobními stroji (rotoped, běžecký a crossový trenažér, K2 pás) a dále různými druhy pomůcek – bosu, stepy, fitbally, overbally, therabandy, sada činek. Skupinové lekce probíhají dle rozvrhu pod vedením instruktora.

Mimo hodiny uvedené v rozvrhu je aerobní místnost bez instruktora.

  • Kapacita: různá na vybrané lekce (4–8/hod.)
  • 1 lekce = 60 minut
  • Rezervace *

Rozvrh hodin v kombinované místnosti platný od 1. června 2017

Kombinovaná místnost

Osteoporóza - cvičení pro prevenci a zmírnění následků osteoporózy s využitím různých pomůcek i s vahou vlastního těla je vhodné pro všechny věkové kategorie.

Fitball – aerobní a posilovací cvičení na velkých míčích vhodné pro všechny.

Fit Bodyforming – vhodný pro všechny, kteří chtějí především vytvarovat postavu a zlepšit svou fyzickou kondici.

Kruhový trénink - oblíbená forma cvičení zaměřená na posilování svalových skupin celého těla. Trénink je tvořen pomocí jednotlivých stanovišť, která jsou uspořádaná tzv. „do kruhu.

Kondiční cvičení - aerobní cvičení na velkých míčích kombinované s posilováním za pomocí overballů a therabandů.

SM systém je metoda aktivního cvičení s elastickým lanem, která vede k odstranění bolestí zad prostřednictvím stabilizace a mobilizace krční, hrudní a bederní páteře. Cvičení napomáhá regeneraci páteře a zad, které jsou nerovnoměrně zatěžovány sedavým zaměstnáním, náročnou sportovní činností, nebo u některých rizikových povolání, kde dochází k jednostrannému přetěžování některých částí páteře. SM Systém znamená páteř Stabilní – pevnou a Mobilní – pohyblivou.

Pilates - posilování a protažení svalů celého těla a snaží se přitom využít vyvážené spolupráce těla a mysli. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchaní. Při cvičení dochází k aktivaci pánevního dna a svalového systému uloženého hluboko podél páteře.

Dynamic joga – cvičení, které vás dostane rychle do formy, vychází ze základů tradiční jógy a pomáhá rozvíjet všechny aspekty vaší fyzické kondice – kardio, sílu, rovnováhu, pružnost a stabilitu.

Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie bez nároků na vyšší kondici.

Bodystat

Metoda sloužící pro měření tělesného složení. Výsledkem analýzy je protokol s přehlednými grafy a popisem jednotlivých položek. Je třeba však pro přesnost výsledků dodržet jisté pokyny, více zde.

  • 1 měření: 15 minut

Nordic walking

Chůze se speciálními holemi, spojené s rozcvičkou a instruktáží v přírodě. Je vhodná pro cvičence každého věku, pro lidi s nadváhou i obezitou. Při chůzi se odlehčují klouby dolních končetin a vyrovnává zatížení. Pro více informací kontaktujte personál centra či sledujte novinky.


* Pozn.: Rezervovat mohou pouze členové VŠTJ Medicina Praha.