VŠTJ MEDICINA PRAHA
Login:    Heslo:      registrace
Praha, SalmovskáPraha, Gymnázium Na Vítězné plániCeské BudějovicePlzeňTachovRC Ostrov nad Ohří
úterý, 21. listopadu 2017, svátek má Albert

Rekondiční centrum České Budějovice – Aktivity

Aerobní místnost

Provoz aerobní místnosti
Den S instruktorem Provozní doba
Po 8.00–12.00 13.00–18.00 7.00–19.00
Út 8.00–12.00 13.00–18.00 7.00–18.00
St 8.00–12.00 13.00–18.00 7.00–19.00
Čt 8.00–12.00 13.00–18.00 7.00–18.00
8.00–15.00   7.00–17.00

Místnost pro aerobní pohybovou aktivitu je vybavena rotopedy, běžeckými, crossovými a veslařskými trenažéry. Po celou dobu cvičení je zde k dispozici instruktor, který vám vysvětlí obsluhu jednotlivých strojů, cvičení na nich a může vám změřit krevní tlak či u diabetiků změřit hodnotu glykémie.

Mimo hodiny uvedené v rozvrhu je aerobní místnost bez instruktora.

  • Kapacita: 5 osob/hod.
  • 1 lekce = 60 minut
  • Rezervace *

Kombinovaná místnost

Provoz kombinované místnosti
Den Čas
Po7.00–19.00
Út7.00–19.00
St7.00–19.00
Čt7.00–19.00
7.00–17.00

Místnost je určena pro kombinovaný trénink a skupinové lekce (fitbally, kruhový trénink, kondiční cvičení) je vybavena též aerobními stroji (rotoped, běžecký a crossový trenažér, K2 pás) a dále různými druhy pomůcek – bosu, stepy, fitbally, overbally, therabandy, sada činek. Skupinové lekce probíhají dle rozvrhu pod vedením instruktora.

Mimo hodiny uvedené v rozvrhu je aerobní místnost bez instruktora.

  • Kapacita: různá na vybrané lekce (4–8/hod.)
  • 1 lekce = 60 minut
  • Rezervace *

Rozvrh hodin v kombinované místnosti platný od 1. června 2017

Kombinovaná místnost

Zdravotní cvičení pro seniory – jemné protahovací a posilovací cvičení zaměřené na zdravá záda, prevenci a léčbu osteoporózy, vhodné pro seniory, ale i pro diabetiky a kardiaky začínající s pravidelnou pohybovou aktivitou.

Fitball – aerobní a posilovací cvičení na velkých míčích vhodné pro všechny.

Fit Bodyforming – vhodný pro všechny, kteří chtějí především vytvarovat postavu a zlepšit svou fyzickou kondici.

Kruhový trénink - oblíbená forma cvičení zaměřená na posilování svalových skupin celého těla. Trénink je tvořen pomocí jednotlivých stanovišť, která jsou uspořádaná tzv. „do kruhu.

Kondiční cvičení - aerobní cvičení na velkých míčích kombinované s posilováním za pomocí overballů a therabandů.

SM systém je metoda aktivního cvičení s elastickým lanem, která vede k odstranění bolestí zad prostřednictvím stabilizace a mobilizace krční, hrudní a bederní páteře. Cvičení napomáhá regeneraci páteře a zad, které jsou nerovnoměrně zatěžovány sedavým zaměstnáním, náročnou sportovní činností, nebo u některých rizikových povolání, kde dochází k jednostrannému přetěžování některých částí páteře. SM Systém znamená páteř Stabilní – pevnou a Mobilní – pohyblivou.

Pilates - posilování a protažení svalů celého těla a snaží se přitom využít vyvážené spolupráce těla a mysli. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchaní. Při cvičení dochází k aktivaci pánevního dna a svalového systému uloženého hluboko podél páteře.

Cvičení je vhodné pro všechny věkové kategorie bez nároků na vyšší kondici.

Bodystat

Metoda sloužící pro měření tělesného složení. Výsledkem analýzy je protokol s přehlednými grafy a popisem jednotlivých položek. Je třeba však pro přesnost výsledků dodržet jisté pokyny, více zde.

  • 1 měření: 15 minut

Nordic walking

Chůze se speciálními holemi, spojené s rozcvičkou a instruktáží v přírodě. Je vhodná pro cvičence každého věku, pro lidi s nadváhou i obezitou. Při chůzi se odlehčují klouby dolních končetin a vyrovnává zatížení. Pro více informací kontaktujte personál centra či sledujte novinky.


* Pozn.: Rezervovat mohou pouze členové VŠTJ Medicina Praha.